HABERLER
CEO CLUB Bankacılar Zirvesi'nde finansın geleceği konuşuldu
İş dünyasının geleneksel buluşma noktası CEO Club çatısı altında düzenlenen “Bankacılar Zirvesi” Capital ve Ekonomist dergilerinin öncülüğünde, Vodafone Türkiye’nin ana sponsorluğunda gerçekleşti. Metal Yapı Konut etkinlik sponsorluğunda, Renault ve Sinbo’nun co-sponsorluğunda Türkiye finans sektörünün gelecek hedeflerinin ele alındığı “CEO Club Bankacılar Zirvesi”, sektörün lider isimlerini bir araya getirdi.

20 Ekim 2017 - Capital ve Ekonomist dergilerinin öncülüğünde, Vodafone Türkiye’nin ana sponsorluğunda düzenlenen CEO Club “Bankacılar Zirvesi” sektör liderlerini buluşturdu. Türkiye finans sektörünün geleceğinin masaya yatırıldığı toplantı Metal Yapı Konut etkinlik sponsorluğunda, Renault ve Sinbo’nun co-sponsorluğunda gerçekleşti. Etkinlik Capital ve Ekonomist Dergileri Yayın Direktörü M. Rauf Ateş, Vodafone Türkiye İcra Kurulu Başkan Yardımcısı Meltem Şahin ve Metal Yapı Konut Genel Müdürü Akın Karali’nin açılış konuşmalarıyla başladı.

Zirve, Türkiye Bankalar Birliği Yönetim Kurulu Başkanı Hüseyin Aydın, “Bankacılık 2018” başlıklı konuşması ile devam etti. CEO Paneli’nde ise, Albaraka CEO’su Melikşah Utku, Halkbank CEO’su Osman Arslan, HSBC CEO’su Selim Kervancı, Şekerbank CEO’su Servet Taze ve TEB CEO’su Ümit Leblebici konuşmacı olarak yer aldı.

“Nesnelerin İnterneti Teknolojisi bankacılık için birçok fırsat barındırıyor”

Bankacılık sektörünün dijitalleşmeye önderlik eden sektörlerin başında yer aldığını belirten Vodafone Türkiye İcra Kurulu Başkan Yardımcısı Meltem Şahin;

“Nesnelerin interneti teknolojisi bankacılık için birçok yenilik barındıyor. Biyometrik ve konumsal çözümler ile daha önce bankacılık bilgisi olmayan müşterilere kredi verilmesi, gayrimenkul alanında güvenlik, çevre düzeni, verimlilik verileri ile değerleme ve risk yönetimi yapılması, sigortacılık alanında kişilerin yaşam biçimi bilgilerine göre gerçek zamanlı ürünler sunulması, mobil ve giyilebilir teknolojilerle ödeme yapılması bu yeniliklere birkaç örnek. Bunların hepsi büyüme ve müşteriye verilen hizmette değişiklikler getirirken şirketin maliyetlerini yönetmek için de çok önemli bir gündem bizi bekliyor. İş yapış şekillerinde değişim ile sağlanan tasarruf ve otomatizasyon imkanları, enerji veri yönetimi çözümleri ile sağlanan tüketim azaltma, tamamen kağıtsız iş akışları yeni nesil mailyet yönetimine iyi örnekler. Vodafone olarak 25 yıllık tecrübeyle, 50’yi aşkın ülkede 55 milyondan fazla “Nesne’ye” hayat veriyoruz. Türkiye’de de ilk kez Nesnelerin İnterneti Platformu’nu hayata geçirdik. Platform sayesinde, her sektörde bağlantılı servisler herhangi bir altyapı yatırımına ihtiyaç duyulmaksızın hızla geliştirilebiliyor. Geliştirilen M2M (Makinalar Arası Iletisim) servisleri, Vodafone Türkiye Bulut Teknolojileri Üssü'nde güvenli bir şekilde saklanabiliyor. Global deneyimimizle, bankacılık sektörünün gelişen dijital ihtiyaçlarına uygun çözümler sunmaya devam edeceğiz” dedi.