HABERLER
Cannes Lions Uluslararası Yaratıcılık Festivali 61.Kez Gerçekleşti!

15-21 Haziran 2014 tarihinde düzenlenen Cannes Lions Uluslararası Yaratıcılık Festivali’ni, 90 ülkeden gelen 12 bin katılımcı izledi. Film, açık hava, radyo, doğrudan pazarlama, promosyon, tasarım, medya gibi geleneksel formatlarının yanısıra, medya, mobil, markalı içerik ve eğlence, inovasyon, ürün tasarımı, etkinlik gibi yeni alanlarda da ödüllerin verildiği Festival’de 37 bin 400 eser ödül için yarıştı.

Doğan Burda Dergi’nin Türkiye temsilciliğini üstlendiği Cannes Lions’da, Türkiye, 8 Aslan heykelciği elde ederek büyük bir başarıya imza attı. Türkiye’de Genç Aslanlar Yarışması elemelerinde birinci olan ekipler, AkMerkez sponsorluğunda diğer ülkelerden gelen “Young Lions” ekiplerine karşı yarıştılar. 41?29 Ajans Başkanı Alemşah Öztürk Açık Hava (Outdoor) ve TBWA İstanbul Kreatif Direktörü Volkan Karakaşoğlu Basın Kategorisinde Türkiye’yi jüri üyesi olarak temsil ettiler.

PR, Medya, Basın ve Açık Hava’da 8 Aslan
Türkiye, Cannes Lions Uluslarası Yaratıcılık Festivali'nin Basın kategorisinde 2 ödül kazandı: TBWA\İstanbul, Kanukte Flower&Event için hazırladığı "Sister in Law", "Las Vegas" ve "Secretary"adlı çalışmalarla Gümüş Aslan ile Lowe İstanbul'un Omo için gerçekleştirdiği, "Hansel And Gretel”, "Frog Prince” ve “Alice in Wonderland”çalışmalarla 1 Bronz Aslan aldı.
PR kategorisinde TBWA\İstanbul’un Radikal Gazetesi için hazırladığı “Fading News” (Solan Haberler) adlı kampanyası, Medya, Sanat & Eğlence ve Halkla İlişkiler & Lobicilik alt kategorisinde 2 Altın Aslan’a sahip oldu.
Medya kategorisinde TBWA\Istanbul'un Radikal Gazetesi için hazırladığı “Fading News” adlı kampanyası biri gümüş, biri de bronz olmak üzere 2 Aslan kazandı.
Havas Worldwide Istanbul'un Açık Radyo için hazırladığı “Music of The People” adlı kampanyası Outdoor kategorisinde 1 Gümüş 1 Bronz Aslan’ın sahibi oldu.