HABERLER
EVİM Dergisi Yaza Merhaba Dedi!
%100 yerli bir Türk markası olarak 11 yıl önce yayın hayatına başlayan ve halen Türkiye’nin en çok satan dergisi olan EVİM, bu süreçte birlikte yol aldığı iş ortaklarıyla keyifli bir kahvaltıda bir araya geldi. Geleneksel yaza merhaba buluşmasına derginin reklamverenleri, mimar ve iç mimarlar, blogger ve editörler katıldı.

Alligator, Arzum ve Bernardo’nun sponsorluğunda Ortaköy House Café’de gerçekleştirilen kahvaltıda davetliler güne keyifli, mutlu ve enerjik bir başlangıç yaparken, dergi editörlerinin yaratıcı, minik dokunuşları mekana ve buluşmaya neşe ve enerji kattı.
Boya kavramını dekoratif bir kulvara taşıyan Alligator Boya’nın yeni ve fonksiyonel ürünü Chalky Kara Tahta Boyası ile hazırladığı selfie duvarı, buluşmanın en eğlenceli ve renkli noktalarından biri oldu.
Sofra tasarım uzmanı Bernardo’nun kurduğu ve mekana floral esintiler taşıyan romantik masa konuklara çiçeklerin pozitif enerjisini taşıdı.
Arzum’un ürünleriyle renklenen kahvaltının sonunda ise misafirlere Okka ile hazırlanan Türk kahveleri ikram edildi ve yapılan çekiliş sonucunda bir davetli Arzum Okka kazandı.

EVİM, yayın hayatına başladığı günden bu yana yenilikçi, farklı ve okurlarına yön veren içeriği ile büyük bir başarıya da imza attı. Satış rekorları kıran ve sadece kendiyle yarışan bir dergi olarak, geçen 11 yılda yakaladığı bu çizgi sayesinde geniş bir okur kitlesine de ulaştı. Frene hiç basmadan yayın hayatına devam eden EVİM dergisi, evini ve evinde vakit geçirmeyi sevenler için işe yarayan, akıllı fikirler ve pek çok öneri sunmaktadır. Derginin içeriğinde yenilik yaratan pek çok bölüm var. Özellikle fiyat, alternatif ve çözüm odaklı konuların sayısı ağırlıklı. Ev ve bahçe alışverişine yönelik fikirler, eskileri yeniye dönüştürme uygulamaları, dar ve küçük alanlar için doğru çözümler ve önce-sonra projeleri de öne çıkıyor.